Administratie

Inderdaad, het is een hele boterham. Maar met de hulp van onze vertegenwoordigers en een degelijke boekhouder en een beetje geluk kan je de vergunning klasse C binnen de twee maanden ontvangen. Onze vertegenwoordigers staan je gedurende de hele vergunningsaanvraag bij van A tot Z. Zij kennen deze materie door en door en sturen bij waar nodig. Bovendien nemen zij het grootste deel van deze administratieve rompslomp voor hun rekening opdat de vergunning zo snel mogelijk bekomen wordt. Je kan dus steeds op onze mensen rekenen wat betreft eventuele administratieve obstakels (zie ook: nachtvergunning, sterke drankvergunningen e.d.). Ook wat betreft het bekomen van het advies van de burgemeester en de vereisten daaraan verbonden (zie: brandveiligheid, keuringen gas/elektriciteit e.d.) zullen onze mensen je met raad en daad bijstaan. Eens de opstartfase afgewerkt, kan je bij ons terecht in geval van eventuele problemen, zowel administratief als commercieel. Wij zullen steeds proberen mee naar een oplossing te zoeken want jou succes, is ook dat van ons…

Commerciële diensten


NV Bastenie investeert in haar klanten. De opstart van een horecazaak kost geld, veel geld. Wij zullen je een mooi financieel voorstel maken als de eerste contacten goed verlopen en de basisadministratie van de potentiële klant in orde blijkt te zijn. Dit voorstel bestaat dan meestal uit een kasfonds, een lening of een combinatie van voornoemden. In bepaalde gevallen zullen we overgaan tot de aankoop van het handelsfonds. Indien je op zoek bent naar een café, aarzel dan niet ons te contacteren. Wij hebben zelf verschillende panden in portefeuille. Daarnaast zijn onze mensen goed op de hoogte van vrije panden of panden die vrijkomen.

Wilt u contact met ons opnemen voor onze diensten?

Bel ons op +32 3 231 43 08

Wilt u meer weten?

Stel hier uw vragen

"*" geeft vereiste velden aan

Bastenie